Frukostseminarium om hållbart resande
Den 25 februari bjuder Wihlborgs in till ett frukostseminarium om hållbart resande kopplat till arbetsplatsen. Under morgonen modererar Anna Nambord, arbetsplatsutvecklare och rådgivare på Wihlborgs, ett samtal med en panel som delar erfarenheter och arbetssätt från organisationer som tagit konkreta steg mot mer hållbara resvanor.